Vad händer idag då??!

vid 10 imorse, fikade jag med Malin och Klara från FL.. latte och en macka, tog vi allihop.. kul se deras barn, så söta! Har nyss surfat in på www.kitsch.se efter kakeldekor 15*15 cm, som ska pryda mitt kakel i köket. Sök på kakeldekor - Madeleine så hittar du dekoren jag ska ha!! Fint va?? Nu ska jag ner på stan, och köpa ett vitt nyckelskåp på www.village.se - sök på nyckelskåp och leta efter det vita med stora svarta siffror på.. det ska jag ha!! Slarvar ju ofta bort mina nycklar, om än det bara är tillfälligt men ändå.

Ska fota lägenheten idag också och måla 2:a varvet på mina golvlister i vardagsrummet. Dags gå nu!!

Kommentarer
Postat av: Stan

Hej. Vart i Växjö ligger lägenheten du flyttat till? Känner inte igen området.

2009-01-31 @ 12:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0