Trettondagsafton!!!

jaha, då var julen slut! Pyntsakerna åker bort i kväll.. tomtar och stakar och annat juligt! Herregud, jag måste bara skriva om något som irriterade mej nåt enormt idag. Var och fikade på Waynes vid 12-snåret och suck vad jag stör mig på en viss person! Vet ej vem det är, han måste vara knäpp eller nåt. Han sitter och skakar nervöst med båda sina ben under bordet, och samtidigt som han drar sina händer fram och tillbaka över dom. Varje gång jag är och fikar där så dyker han upp! Suck, har funderat på att aldrig mer gå dit just på grund av honom. Han lyckas också alltid sätta sig bredvid mig, vilket är fruktansvärt stötande. Nåja, nog om det.. men ni förstår säkert hur jag menar!

Stör ni er inte på nåt särskilt ibland??! Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0