torsdag fm!!!

Vad snälla ni är mina vänner, som skriver så fina kommentarer i min blogg!! Jag måste vara snäll.. hehe Jag kan berätta att det går framåt i lägenheten, den börjar ääntligen se ut som en riktig lya, någonstans där man kan trivas! Jag älskar området också, verkar va ett toppenområde att bo i och bara 5 minuters promenad till stan. Kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det.. Har ansökt om att få Samuel omplacerad till ett närliggande dagis istället, tar ju en stund för mej på morgnarna att ta sig till hans nuvarande dagis.. nog för att han trivs bra där men varför skulle han inte trivas även på det dagiset vi har tänkt?? Passar både mej och M när vi ska hämta och lämna honom där. Nog om det, jag har iaf nu snickerifärg (vit) till golvlisten i vardagsrummet som jag ska försöka hinna att måla idag innan jag hämtar min älskling på dagiset! Köpte en lackpensel på Jem & Fix, som inte ska släppa hår alls så den gör nog susen för målningen. Sen ska jag lägga klickgolv i hallen och köket, det ska vara ett laminatgolv i valnöt!! Men det får vänta lite.. kosing måste göra sig sedd först.. hehe

Jag ringde imorse och avbokade min kära stund på Nuna (www.nuna.se) suck!! Inte vad jag ville, men man måste ju ha råd också. Jag skulle ha fått en skön stund, med en kompakt ansiktsbehandling inkl aha-behandling, men 800 spänn kan jag behöva till annat just nu!! Så det blev till att bita i det sura äpplet och nöja sig med att jag sköt fram tiden några veckor..

Hinner inte skriva mer nu, ska till lägenheten och piffa till den.. + ta lite nya bilder som jag sen ska lägga ut här!! Kul va??

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0