lördag!!

vad har hänt idag då? Imorse åkte jag till bibblan, skulle beställa en Mini Vac från Ellos, men fan vilka idiotiska datorer bibblan har.. blev less så jag struntade i det! Köpte istället lunch på bibblan och åkte sen direkt hem till lägenheten och försökte ta bort vit färg som tyvärr har kommit på golvet i vardagsrummet efter mitt måleri av mina golvlister. Rensade sen rejält i garderoberna, körde bort med en massa kläder till en container för insamling till världens fattiga. Bra va? Jag har gjort nåt bra för en gångs skull!! nu letar jag febrilt efter ett nytt köksbord + stolar för ro´s skull, är inte lika förtjust i mitt blocketfynd längre. Bordet tar upp alldeles för mycket plats i köket och sen är det runt, jag vill hellre ha ett vanligt rektangulärt bord. Imorgon ska jag och Samuel övernatta i lägenheten, sen ska allt rulla på som det egentligen skulle ha gjort för länge sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0