lördag early morning!!

Hm. Känns som att klockan bara är 07.00, sjukt trött idag. Behöver kaffe. Nej, jag behöver nåt annat. Nåt snarlikt, det vet M i Luleå. Han vet alltid vad jag vill ha och behöver. Tack för att du finns. Jag vet att du läser min blogg. Nåja, vad händer hos mig idag då? Hela eftermiddagen och kvällen ska jag flytta de sista som finns kvar i huset. Ska bli sååååååååååååå skönt få ett eget bo. Något som bara är mitt. Samuel ska snart åka till farmor och farfar. Tur att dom finns. Dom ställer alltid upp om det behövs. Det är så svårt flytta grejjer när vår plutt är med. Det ekar fortfarande i lägenheten, grannarna måste undra vad det är för folk som har flyttat in.

Hinner inte skriva mer nu. Ska fortsätta med flyttgrejjerna.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0