Hur går det med bloggen??!

Tja, vad händer här numera? Inte mycket, tycker ni läsare. Inte så konstigt tycker jag. Förlåt då. Livet på landet, utan en närliggande mast är inte datorns bästa vän. En bild tar över 10 minuter att ladda ned, och då kan ni tänka er hur lång tid detta har tagit..?

Nåja, här kommer blandade bilder.. äääntligen!!

min tuffing i bilen, på väg hem.. med pizza!!


jul 2008 hos farmor och farfar!


luciafirande och fika efteråt på dagis!


Så här glad blir min fis av att leka med mamsen!


jag och Samuel på Leo´s Lekland innan jul!


Busig tomtenisse...


vilken goding!


lillgubben poserar...


vill sitta bredvid mamma när hon sitter vid datorn.


Jag och Samuel på trappan!


nybadad...


här är bordet jag har ute på www.blocket.se nu - kronobergs län - möbler/heminredning.


bokhyllan som också är ute nu på www.blocket.se


jul 2008 med tomten! Lite rädda ser dom nog ut...


Samuel med sin pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0