bilder från min lägenhet!!

här ser ni hur min kära lägenhet börjar ta form!! Så härligt bo i stan, kan det bli bättre? Fin lägenhet va? Och tänk, när det är helt möblerad då, då blir det hur fin som helst! (fler bilder dyker upp här snart). Jag är så nöjd med mitt val av tapeter. Lätt att variera sig med färger på gardiner, detaljer, dukar, kuddar mm. Allt är nästan nytt i lägenheten.. Jag kan skryta med att säga att den faktiskt är totalrenoverad. Vilken tur. Denna gången var det min tur att få tur.. Jag vet, det ser tomt ut på bilderna utan möbler, men så ser den ut ialla fall!


Samuels rum...



köket... ljust och fint med naturen som utsikt!
- nu har även köksbord + 4 stolar kommit på plats.. ett fynd från www.blocket.se
- bild kommer snart!


vardagsrummet.. finaste platsen! Än så länge utan soffa och möbler.


gårdagens lunch; GI-mat (lax med bulgurris och grönsaker) mellan flyttlassen..


onsdagens lunch på bibblan med min lilla älskling!


mor & son i huset! Mörkt utanför fönstrena, otäckt!!


min goding!


Det var allt för denna gången, fler bilder från lägenheten kommer snart!!!


Kommentarer
Postat av: Magdis

Det är ju en superfin lägenhet du har fått tag i!

BLir säkert ännu finare med alla möbler på sin plats!

Sängen är den ny? IKEA väl? är lite sugen på den själv nämligen till oss ;-)



KRAM!

2009-01-23 @ 20:01:32
URL: http://79an.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej!



Ser jättefint ut! Där kommer ni trivas!

Jobbhelg nu..så trött...

Men men..Thailand om en månad:)

Kram

2009-01-24 @ 16:53:49
Postat av: Elisabeth

Hej Sussie!



Nu har jag tittat på bilderna på lägenheten, vad fräscht den är. Ljusa och fina tapteter:)

Ska till stan och klippa mig idag, får ingen ordning på håret. Vi får höras bättre, kram på dig.

2009-01-29 @ 10:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0