13 januari!

oj oj, vad jag har mycket att göra just nu. Flyttar som en tok nu.. så mycket skräp man har samlat på sej under åren. Har en hel radda med prylar ute på www.blocket.se just nu. Skönt. Hoppas få allt sålt! Killen som skulle ha kommit och tittat på min bokhylla hade inte råd med den, och den kostade bara 250:-. Hm?! Nåja, den blir nog såld fort ändå. För den är ju i fint skick. Vad har jag gjort idag då? Imorse, 10.15 var jag med Linda på Waynes Coffe i berömda Linnégallerian. Ååhh, att börja dagen med en god latte, är det himmelriket eller? Jo, för mig är det så. Ska skynda mig hem nu och ta några säckar till lägenheten, Samuel hämtar jag vid 16-tiden på dagis. See you!!

Och du, Magnus.. ska bli helsikes kul när du kommer till mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0