vad händer idag då??

idag ska jag träffa min farbror Micke och hans fru Ann-Britt som kommer å hälsar på från norrland. Ska bli roligt träffa dom båda. Inte alltför ofta man ses nuförtiden. Annars är det lugnt här hela veckan, då Samuel är hos sin pappa. Jag planerar inför hans 3-års kalas som ska hållas snart. Hade tänkt mej ha kalaset redan för nån vecka sedan men det gick inte då. Sen fick jag igår veta att Emma och hennes kille, hon från föräldragruppen bor bredvid mig, sjukt nära. Typ 10 meter.. haha Vi ska ses med barnen nån dag och ta en promenad och en fika. Kul!!

Nu ska jag kila iväg på bokrean och köpa lite barnböcker och Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor".. lägligt läsa den nu va??? hihi

Kommentarer
Postat av: Syrran

lyckost dig som har kvar att läsa Stieg Larsson böckerna, de är sjukt bra! Jag är avundsjuk. Läste den sista i thailand o jag ville verkligen inte att den skulle ta slut!

2009-02-25 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0