snöiga torsdag förmiddag!!

Jo, syrran det hoppas jag med fast det var ju som jag sade i telefonen inte lika bra villkor som jag hade trott. Obekväma arbetstider som det ju ofta är inom omsorgen kanske inte passar mej. Men skulle jag få tjänsten så givetvis då får jag väl se till att försöka ordna med det bästa! Är på bibblan nu, ska se mej för om jag kan låna lite böcker om MS-sjukdomen som kvinnan har. Får jag inte jobbet, så har jag ju lärt mej nåt ändå liksom..

Vad händer här idag då, ja förrutom att jag cyklar som en tok tisdag-torsdag för att lämna Samuel och sedan ilar ned med cykeln till bibblan (andra sidan av stan) för att söka lite på nätet.. jobb bl a, så känner jag att jag nästan har vatt och tränat!! Så känns det i kroppen, men det är ju inte fel!

Skönt få några timmar för sej själv dom dagarna, det behöver jag samtidigt som Samuel får träffa sina dagisvänner och umgås med dom. 09-14 är ju inte så länge tycker jag!


Dags surfa vidare nu..

jag skulle aldrig ha orkat med både styrke och aerobicpass som du gjorde igår syrran!!! Hur orkar du??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej! Jobbar du inte kvar hos optikern?

2009-02-07 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0