nyöppnat café!!

då har Växjö fått ett nyöppnat café, som ligger på Söder där jag bodde för 8 år sedan.. 8 år?? Herre jäklar vad länge sedan.. caféet har en tidsera från tidigt 30-tal och influenser även från 40-talet. Musik från dessa årtionden spelas när man åker dit. Har bara läst om caféet i tidningen, står om det i dagens tidning... Mer info finns på www.smp.se

idag har jag sovit lääänge.. var flera år sedan jag kunde sova så länge. Vågar knappt nämna det. Ska jag det? Ok då. 10.44 stod klockan på när jag vaknade. What?? Kan inte vara sant. Jag sover aldrig så länge. Har en inbyggd klocka som säger åt mig att stiga upp vid 07.00 ungefär. Sedan jag blev mamma alltså. Konstigt. Väldigt konstigt. Inget att skämmas för tycker jag. Jag har ju en superoskön säng, resår och bäddmadrasserna behöver sig ett ansiktslyft eller snarare de behöver lämna in handduken nu. Ska och titta på en Hästens bäddmadrass senare idag för 1000 spänn!!! Kanske den är något att ha.. det är ju en Hästens!!

Vad har ni för bäddmadrasser??? Märke??

Nu är det lattedags, och så ska jag ringa M i Luleå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0