Min lilla ääääääälskling kommer snart!!

snart kommer Samuel, och ska tillbringa hela veckan med mej. Så skönt det ska bli att få hem honom igen. Är jobbigt värre när han är hos sin pappa. Fast han är bra han med. Man kan inte få allt.

Har fyllt på kylen med en massa mat som Samuel gillar. Blir kyckling med curry och banan ikväll, för det älskar han. Banan skulle han nästan kunna leva helt på. =)

Imorgon blir det en fika på bibblan med några andra trevliga mammavänner och deras barn. Kanske en promenad också.

Sen ska jag åka till simhallen med Samuel, men det blir i slutet av denna veckan vi åker dit. Nära hem sen. Perfekt. Men fan vad kallt det har blivit ute nu alltså. Känns som värsta norrländska  vintervädret där ute.

Hm. Måste skriva av mig om en sak: Vet ni, jag blir tokig på mina grannar, ett yngre par med hundar. Supertrevliga men inte när det kommer till läggdags. Hundarna ylar och det pratas högt och intensivt ända in på nattetimmarna. Suck . Vad fan gör man? Ska man banka i väggen? Nej. Händer det fler gånger nu så får jag berätta hur jag upplever det för dom. På ett vänligt och ärligt sätt. Blir så less på sånt. Respekt, är det så svårt eller?

Vad ska ni hitta på i veckan då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0