en solig tisdag!! 17 feb!!

solen skiner idag, nästan molnfritt! Härligt! Men ändå kallt. Har varit och lämnat Samuel på dagis vid 9, sen gick jag hem och hämtade min cykel. Cyklade ned till stan, en rejäl runda från dagiset. Nu sitter jag på bibblan och surfar, letar jobb men inte mycket att stoltsera med. Har ändå fullt upp hela dagarna tycker jag. Njuter av den tiden jag har med Samuel när han är hos mig. Sen träffar jag ju andra mammor + barn och fikar och går promenader. Imorgon ska jag och Samuel till Emma och hennes barn Rasmus och Liam. Alltid kul träffa henne och barnen förstås.

Nähepp, dags att kolla runt lite på nätet nu!!

Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Hej!

Såg att du hade skrivit till Blondinbella om någon tandkräm som var bra? Vad var de för tandkräm?

Gillar din blogg =)

Kram Sofie

2009-02-19 @ 10:20:36
URL: http://www.sofieilindberg87.blogspot.com
Postat av: Ana

va har du fått missfärgninagr på tänderna av tandkrämen?

läste att du skrev till isabella

en står det inget på förpackningen?

2009-02-19 @ 11:06:10
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Maria

hej vad är de för super tandkräm som du skrev om på blondinbellas blogg? :)

2009-02-19 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0