dagen före löning!!

fattigt var det här då!! Men soool ute, då blir jag glad! Väldigt glad! Var å fikade på Askelyckan imorse, blev såklart en Latte med favoriten hasselnötssmak och en GI-macka med ost och grönsaker. Planerade lite inför farbror Mickes besök imorgon.. saknar Samuel. Igår var det rätt skönt vara hemma själv, städade, tvättade och diskade. En massa saker blir ogjorda när han är hos mig. När han är hos mig ägnar jag mest tid till honom, vilket jag vill göra. Känns mest rätt så.

Stackars mamma, förresten!! Fick imorse veta att hon har skurit av en bit av sitt finger i helgen!!! Ajj ajj!!

M i Luleå, du får komma vilken udda vecka du vill framöver, men inte vecka 11. Ser inte ut att funka så bra då tyvärr!! Boka resan, vilken vecka du vill.. annars bara den är udda!! Ses snart!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0