27 februari, fredag!!!

då var det helg då, Samuel är hos sin pappa men han kommer till mej på sönd!! Då ska vi åka snowracer och pulka. Vi bor helt perfekt, nära stan och allt. Tar bara 5-10 min att gå, så är vi framme på stortorget! Moster har skickat ett paket - en födelsedagspresent till Samuel på hans 3-års dag. Jag tror mej skymta i paketet att det är Pettson & Findus, han har redan den dvd-n, den kanske går att byta?!

Nåja, vad händer här idag då? Inte mycket, jag kanske åker ut till Hovmantorp och hälsar på min käre farbror och hans fru när dom är här och hälsar på. Har iofs, redan träffat dom.. får se vad jag hittar på. Det blir iaf Let´s Dance ikväll, och så kommer jag nog läsa Stieg Larssons bok jag köpte häromdagen!

Nu ska jag träffa Malin och hennes två fina döttrar.. och gå en promenadrunda, ev att vi fikar också!!

Snart ses vi M i Luleå!! Ska bli jättekul träffa dej!!

Skriver mer sedan..

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Har du just den Pettson & Findus?? Kolla det, annars ska jag se om jag har kvar kvittot så kanske du kan byta på Åhlens i växjö..

2009-02-27 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0