19 augusti!!! Första riktiga höstmorgonen!!!!

Jag säger åååh vad härligt att gå till dagis 06.45 imorse, inskolning å allt å ute nalkas 1:a riktiga kylan! Det kallar jag höstkänsla.. så många säger att det är så trist med höst, jag säger tvärtom. Tyckte inte alls det är det minsta trist, härligt då luften är mer rik på syre! Vem gillar inte det? Vad händer här idag då? Jo, jag tvättar och städar i garderoberna medans min pojke är på dagiset, (jag skriver inget namn) då det finns många galningar på nätet! Ska gå en långpromenad sedan när jag avverkat alla måsten och hämtat min son på dagis. Härligt med höst!! Jag är lycklig över mina nyköpta strumpbyxor från LIndex, har de mest härliga höstfärger man kan tänka sig. Orange, svart, lila mm.. kommer inte ihåg alla färger men det är ett enkelt knep att se uppiffad ut, med ett par färgstarka strumpbyxor. Ska bara köpa ett par nya svarta, höga stövletter + en brun eller lila höstjacka. Alla bär svart, men inte jag. Mår bra i färg, så då blir det så!! Så det så! Nu ska jag försöka lägga in lite bilder här.. ska hämta sladden först!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0