strömavbrott!!

då var det helg igen då, vad ska jag göra i helgen då? Ev ska jag till stan imorgon, eller jag ska iaf träna i simhallen först. Får se om jag åker själv eller tar Samuel med mig.

Och det där jäkla passet, inte fan har jag hämtat det ännu. Färdig för evigheter sedan ju. Nu måste jag bara hämta det. Vi åker ju snart!

imorse hade vi strömavbrott på jobbet, datorn bara stängde av och allt lyse försvann. Snopet, ja men alla drabbades. Var efter luchen på Lidl och köpte en grej till Samuel, en träkub/leksak med en massa kulor och färger, rittavla mm. 100 spänn, billigt! Ikväll ska vi äta kinamat, M ska köpa med sig det hem. Men först ska jag på en intervju, men den är hemlig. Inget jag avslöjar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0