sista jobbveckan!!

första dagen på sista jobbveckan idag, trist, skönt, kul, dags för förändring? rätt läge i mitt liv? ja, jag tror faktiskt det. Hoppas jag får jobbet jag har sökt. Skulle vara nice, riktigt kul! Men det är topphemligt ända inpå slutet.

vad har jag gjort  i helgen då? Fredagskvällen var lugn, i lördags var en lördag jag helst vill glömma. Skjutsade M till en kompis, de skulle festa. Jag skulle hämta M, M ringde kl 01.50 på natten, upp och hoppa och ta på Samuel kläder och köra iväg. Väl framme på plats, väntar.. väntar.. väntar.. men vad fan, vart är han? Ringde M:s mobil, som var kvar i bilen.. suck! Körde hem igen då utan M, arg och besviken på ovissheten.. vart tog han vägen? Sedan ringde han på morgonen kl 08.00 (jag och Samuel somnade vid 05-tiden) Samuel hade svårt somna om.. tack för det! 3 timmars sömn, lovely!! Not nooot!!! Vi somnade var ursäkten, hämtar jag M mer? Nä, skulle inte tro det.. på fredag kan han f*n ta sig hem själv hur bäst han vill eller slagga hos någon annan.. Who cares!!??

nåja, vad hände sedan då? Jag körde och hämtade M på lördagsmorgonen vid lunchtid, så vi körde och fikade på "Toftastrand".. var gott med en latte och en macka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0