Mitt nya pass, äääntligen!!

tror ni jag hämtade passet på polisstationen igår? Y E S!!! Nu kan jag släppa den tanken. Sitter nu på bibblan, har lånat nya Alfonsböcker till min lilla älskling.. han kommer bli såååå glad för dom när jag kommer hem. Sen har jag lånat en Labolinabok, en av spökböckerna (dom snälla spökena) alltså!

Ska snart till Panduro och köpa fingerfärg och ett förkläde till Samuel. Vi ska pyssla i eftermiddag. Ska också köpa vattenfärg som vi ska måla med. Sen ska jag träna på Hälsostudion, de har öppet hus denna veckan!

syndade igår, drack en hasselnötslatté på Åhléns innan intervjun jag var på. Intervjun gick jättebra, hoppas jag får jobbet. Men det är topphemligt än så länge. Ingen idé att fråga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0