Hur gick det??

tror ni jag hittade några byxor igår?! Hm. Kanske det. Näe, jag tog inte tag i byxköpandet alls. Jag tränade på Nordic Club istället. Var så skönt. Fick hjälp av en snäll kvinna som tränade där med magövningar. Magövningar man kan göra själv hemma eller på gymmet utan draghjälp av maskiner. Supereffektivt! En stor ros till henne.

Vad händer idag då? Jobb & mera jobb. Ska inte träna ikväll. behöver vila lite. Imorgon ska jag på kräftfest och Samuel har tid för 2 1/2 års kontrollen på BVC. Spännande. Nä, vääldigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Just nu pågår en Tävling på min blogg!! Kika in :D

2008-09-03 @ 14:20:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: syster

va stor han har blivit lille knodde, ska han på 2,5 års kontroll :) hoppas det går bra!

2008-09-04 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0