Heeelvete vad mycket man nu ska fixa då!!

suck. djup suck. ringde Sif idag. facket jag är med i. fick skriva ut 3 sorters handlingar som ska fyllas i och skickas in. men först ska chefen fylla i arbetsgivarintyg, antal arbetade timmar under senaste året. blir nog rätt så många timmar, har inte hög frånvaro alls. sen ska jag fylla i en "anmälan om arbetslöshet" och skicka med ansökan + en blankett till. det positiva med detta är ändå att det ser ljust ut för mig på jobbfronten. jag verkar ha ett jobb så gott som fixat men fram till dess och innan det blir så, innan det är bekräftat så gäller detta helvete med a-kassan. suck.

nu har jag fått klaga lite. känns bättre. dags jobba vidare nu, näst sista jobbdagen på detta stället.

dags gå mot nyare tider!!

allt som händer har väl en mening ändå?!! eller?!

behöver en smaksatt latte nu känner jag.. f*n varför har vi ingen lattemaskin här på jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0