1:a arbetslösa dagen...

har ju jobb på G, väntar ivrigt på besked men fram till dess så måste jag skriva in mej på arb.förmedlingen. Sagt och gjort, fick vänta lääääänge på att få komma in till en platsförmedlare (och good va konstig han var) Så seg och långsam, fy usch. Skönt att jag äntligen har varit där och gjort allt som behöver göras. Han gav mej ett datum när jag ska vara med på ett basmöte/infoträff och just det datumet kan inte jag. Har rätt att ha Samuel på dagis 15 h/vecka nu, tis-torsd och han fattade inte att jag inte kunde ta med honom på infoträffen på af. Hallå??! Vadå trög eller?! Suck!! Nåja, allt löser sej, hoppas jag får det där beskedet om jobbet idag!!

Ska hem nu, men först ska jag hämta plutten min.. *älskar dej lilla gubben*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0