Midsommar är över!

midsommar är över, och det är faktiskt skönt efter ett långt frossande i god mat och fest hela helgen! Vi var i Bygdegården även igår, men det var trevligare där på midsommarafton tycker då jag! Ny vecka imorgon, men semestern närmar sej äntligen, ska bli skönt med semester nu! Enligt planerna börjar jag jobba heltid from 4/8, dagen innan min
32-årsdag.. det är med en stor dos vemod och ångest jag tog detta beslutet. Om det inte rent praktiskt fungerar, så ska jag ta upp diskussionen med min chef så får vi se vad som händer. Idag är det regnigt och trist ute, ingen sol ute just nu. Pratade med mamma igår och enligt henne så hade dom +20 grader igår! Mats och mamma skulle fika ute på altanen när jag ringde.

Nu har jag för tillfället inget särskilt att skriva om, återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0