måndag igen..

jaha, då var midsommar över då!! Trist? Näe, vädret var ju ändå skit!

     

ny arbetsvecka, låter kanske trist!? Det är faktiskt helt ok, ganska kul jobba när det är trist väder ute tycker jag. Min semester börjar om exakt 2 veckor nu så det är bara att köra på fram till dess.. sen blir det Göteborg och Öland föstås. Öland ligger nära oss så det är bara att ta en tur dit när man vet att det kommer bli fint väder! Ingen sol - ingen bilfärd dit. Jag har alltid funderat på hur det är att bo på en ö eller ort där det vintertid är nästan dött, för det är det väl!?? Känner ingen som bor på Öland så jag kan inte fråga heller.. Någon som bor där får gärna berätta iså fall!!

Väckning på morgonen.. *grrr*

Morgonen började med att jag försov mej, störde mej på sambons väckarklocka som han
A L D R I G vill stänga av, för han är sååå morgontrött!! Suck, grrr.. då vaknar ju jag och sen somnade jag givetvis om då jag själv skulle gå upp!! Kom till jobbet 08.30 idag.. är ändå så sällan jag försover mej, vet inte om det har hänt faktiskt!?



Spara eller slösa!??

funderar på det här med sparande till semesterkassan och jag får erkänna att jag har dålig koll på hur mycket pengar vi har! Det är nog lugnt, vi ska unna oss att ha trevligt och äta god mat på fina restauranger i Göteborg när vi ska dit v. 28. Men jag måste erkänna att jag har dålig koll på bra barnvänliga och mysiga fik/caféer i Götet!? Tips nån!?? Visst längtar man till högsommaren nu!?? =)

Bild från min hemstad - saknar dej så.. särskilt på sommaren!!

Café Ebeneser mitt på storgatan:




cafémys på storgatan:





Det här är jag, ganska nytagen bild i vår hall:


Kommentarer
Postat av: Bella

ahh.. ´då förstår jag=) Usch ja, jag längtar bara tills värmen nu. Skulle va så skönt att få ligga på stranden o bara njuta av värmen. Men de verkar va rätt långt borta nu=S Hoppas att de blir fint lagom tills din semester iaf=) Kramar

2008-06-23 @ 22:43:18
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Sussie "bloggermum"

längtar också till värmen, ska semestra i Göteborg v.28 och i Danmark och på Öland i sommar.. =) Men visst är du ju duktig på att fota!! Ryck upp dej, bilden blev ju fantastisk! =)

2008-06-24 @ 09:15:03
URL: http://bloggermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0