Mååndag morgon & ny arbetsvecka *sååå trött idag*

jaha, då var det måndag morgon igen och jag pular på, skriver mail till kunder och tänker lite på hur jag ska få denna blogg att se så bra ut som möjligt!? Vad vill jag uppnå med den och hur ska den se ut!? Såna tankar far i mitt huvud nu! Jag har kommit fram till att jag ska skriva det jag känner för och om mitt liv som mamma till Samuel (min underbara son).. Jag ska dela med mej av mina egna mammaerfarenheter till mina "läsare".. Kanske kan man ge eller få nåt tips när vardagen känns tung!? När vardagen känns tung så försöker jag alltid att tänka positivt ändå! Jag försöker fokusera på minst 3 saker som jag har gjort under dagen som har varit bra!! Genom att tänka så så lyfter jag mej själv och det negativa blir inte lika påtagligt.. Bra va!? Egentligen är mitt tips till er alla, att skriva ned dessa saker istället. Blir mer inpräntat då liksom! =) Vi har en son som är en "vilding" av dess like. En del talar om att de har vilda barn, men gaaaahh då har det inte träffat vår son - vår goding! Ibland blir jag som tokig, vill bara skrika rakt ut, S L U T A ta i alla saker!!! Men inte hjälper det, han bara fortsätter.. han är duktig på att gå på toa och säga till innan, det är hur bra som helst det där! Men finns nån klåfingrigare unge!? Skulle inte tro det!! Men han är ju såklart det bästa som finns ändå. För visst älskar man sina barn, oääändligt mycket.. hur mycket man än ogillar deras beteende ibland. Men oj, vad min mamma måste sakna sitt barnbarn.. hon har inte så stort tålamod dock men att bara få snosa i hans hår och se hans framsteg som är minst sagt "S T O R A" nu, så har jag ändå turen att få dela alla mina dagar med världens goaste unge - och han är dessutom min.. bara min!!

Hursomhelst så har jag mer att skriva i em, måste jobba vidare nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0