Idag är ingen bra dag! =(

fy vädret är trist idag, det regnar och jag är deppig.. vet ej varför.. eller jo, det gör jag ju egentligen! Jag mår alltid såhär när det regnar ute eller när det är molntätt på himlen, konsigt va!? Fast en del är ju känsliga för just väderväxlingar har jag hört. Ska googla lite på det nu.. behöver några uppmuntrande ord idag känner jag!

Passande bild va!?


jobbar iofs halvdag idag, ska till Gunilla på em.. sen äter vi middag hos henne ikväll!

En film jag bara ska se är... S Å K L A R T "Sex and the City" filmen.. synd att du Pernilla inte bodde här, men vi ses ju snart! =) Eller du Elisabeth "Bettan", du hade ju velat se filmen.. eller hur!?

Här är stjärnorna från filmen:


och såklart en "Röda Mattan" walk:
 

Sarah Jessica Parker:


Cynthia Nixon:


Kristin Davis:


Kim Cattrall:


och filmen förstås:

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

jo men visst blir man lite deprimerad när vädret inte är bra.....

Hoppas du får en bra dag iaf!

2008-06-30 @ 10:46:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Denna Där

Jag har ingen bra sida att tipsa dig om. Hittar du någon så är även jag intresserad.

2008-06-30 @ 21:59:02
URL: http://annicaj.blogg.se/
Postat av: Syster

Hej syrran! jag såg Sex and the city igår, den var jätte bra :) Hoppas du har det bra syrran, nu ska jag laga lunch och bege mig mot jobbet! puss & kram

2008-07-02 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0