Hur ska jag klippa mej!???

måste försöka få tag i en klipptid NU, prontoo!! Blir nog svårt, men jag ska ringa om en stund. Går alltid till ett ställe jag gillar, där jag vet att det alltid blir bra! "Carpe Diem" heter salongen och den är sååå mysig!! De har små platt-tv med mysig bildvisning, te x brinnande brasa (låter kanske konstigt) men det är jättemysigt titta på när man blir klippt och ompysslad.. för finns nåt bättre än att bli ompysslad och fin när man känner sig nere!? Inte för att jag alltid känner mej nere när jag går till frissan, men ändå! =) Ska däremot fösöka fixa färgningen själv hemma, brukar oftast göra det. Ska köpa en mörkbrun färg, jag passar bäst i det! =) Har ju gröna ögon så det blir nog superbra! =)

Funderar på att klippa mej lite som Victoria Beckham, tycker den frisyren är så lättskött.. bara använda plattången lite så är det ju klart!  Ser inte riktigt ut som denna bilden.. *lite gammal bild* men längden är nog lite snarlik ändå när jag tänker efter, fast mer uppklippt därbak!!



Ja ja, ska fundera på detta under dagen..

Dags fika lite på jobbet nu!

Attans, min favvosalong hade stängt på midsommarafton.. väntat såklart men man kan ju chansa!!

Det blir till att nöja sig med egen hemmafärgning a lá Loreál.. funkar bra det med!! =)

Nån med nåt hett frisyrtips där ute!??

Kommentarer
Postat av: Bella

=D vad glad jag blir! Mår väl lite bättre idag, har iaf lyckats smällta det... Håller verkligen med om att du passar bra i mörkbrunt=D Snyggt!

2008-06-17 @ 10:28:25
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Sussie "bloggermum"

tack!! Får man fråga hur du har lyckats lägga till "länkar" i din blogg? Jag hittar inte alls hur jag lägger in egna "länkar" (vill skapa en länk som jag ska kalla, "bildarkiv" och hur man gör för att få bilder där.. när man sedan klickar på länken..? :-o

2008-06-17 @ 10:38:32
URL: http://bloggermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0