Hänt i helgen..

då var det söndag, sista dagen på denna veckan och vad har då jag gjort sista veckan innan min semester tar fart!? Igår var jag och min familj hos Magnus syster med barn, firade min Magnus och hans syster som har fyllt år! Åt smörgåstårta med tonfisk och räkor, supergod... den godaste smörgåstårtan jag har ätit! Jag hade gjort en morotskaka som jag tog med och den var också väldigt uppskattad, kul!

Så här såg jag ut när vi skulle åka... festfin va!? =) Kolla in halsbandet, jag bara älskar det! Inköpt igår på Sisters igår... toppen köpte jag på Aima också igår, så sval och skön att ha på sej!



Så här ser halsbandet ut, eller jag köpte faktiskt två stycken.. ett lite längre också som syns här på bilden!






Kommentarer
Postat av: Bella

Gillar verkligen halsbanden!

Oh vad jag blev sugen på smörgåstårta nu=S

Kramar

2008-06-29 @ 23:04:38
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0