Gårdagens avsnitt av "Lyxfällan" på tv3..

Såg ni på tv "Lyxfällan" igår, på tv3?? Så dåligt att tv3 vinklar program som de gjorde i gårdagens, de vinklade programmet helt fel tycker jag och gjorde den medverkande kvinnan till "offer". Man är ju redan "offer" indirekt när man har tillåtit sig själv att leva ett liv skulder, men tv måste väl ändå ta hänsyn till den egna individen, eller!? Jag tyckte synd om kvinnan som var så skuldsatt och att budkillen som kom till hennes lägenhet tog alla hennes saker ifrån henne. Visst, de var ju tvungna att skaka loss 20.000 :- på ett dygn, men bara rycka med sig en del saker som kvinnan "bestämt" sade nej till tycker jag var himla dåligt. Skyll dig själv säger väl många, men det tycker inte jag. Jag tycker att ALLA människor förtjänar en 2:a chans, ja ALLA.. Varför ska en människa som tagit fel beslut i livet eller haft otur eller haft det svårt bli livstidsstraffad!?? Nej, programmet kommer inte få mej som tittare mer! Jag lockades av att få tips om min egna ekonomi för jag är inte heller en människa som ALLTID tar bra beslut!

Såg inte hela programmet, hur gick det med Bluestep!?? Fick hon ta lån där!? Om nån såg gårdagens program alltså! =)



Nu till nåt helt annat; surfar som vanligt in på min favvosajt och tänkte nu göra min alldeles egna "TO-BUY LISTA" där jag skriver om sånt jag vill ha eller bara får lust att köpa! Kan bli verklighet eller bara drömmar!

Visst är dessa muggar fina!? =) Ni har väl redan jättefina muggar hemma?


Vit mugg "Kummin" med fat (från Bolagret.se)

Svart mugg "Kummin" med fat (från Bolagret.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0