arbetsdisciplin...

oj oj, vad jag har arbetsdisiplin idag, det känns och märks på allt jag gör idag tycker jag! Roligt när det går bra!! Igår var jag inte på hugget alls, har fått nya krafter nu! Jag ansvarar för de mail som strömmar in i vår mailbox.. och just nu är det lite mindre mail däri än vanligt! Jobbar till 15.00 idag, sen ska jag hämta min underbara son på dagis! Imorgon har dom midsommarlunch för alla barn på dagis och dans och sång runt midsommarstången! Jag tänkte ju klippa mej som jag skrev igår, men fick ingen klipptid så jag tog saken i egna händer och jämnade till frisyren själv. Vågat va!? Blev helt ok faktiskt! Tog bara saxen i längderna längst fram så det var inte så avancerat! Snart ska jag ta en välbehövlig fikapaus med Anita på jobbet..

skriver mer sedan, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0