25:e och löning!!

löningsdag idag, måste ringa lönekontoret i em och kolla hur lönen har blivit som den har blivit! Får mitt semestertillägg i augusti, underbaart! Försov mig imorse, skyller på min sambo.. vars väckarklocka ringer flera gånger, såå irriterande.. när man vaknar av det och tom kl 05.30.. såklart somnar jag ju om och vaknar inte i tid till mitt jobb! *grrr*

Idag jobbar jag till 15.30, ska jobba över 30 minuter idag pga försovningen imorse! Ska handla lite på hemvägen sedan, lite lax, frukt och müsli och torkad frukt (blir nog russin och plommon) tror jag.

Idag är det faktiskt jättemycket göra på jobbet så jag skriver mer sedan, har ej tid just nu om jag vill vara effektiv och det vill jag ju!

Hittade min bästa vännina här i datorn, så henne lägger jag självklart upp här! Saknar dej vännen! =( Snart blir du mamma!! =) Varför bor vi inte i samma stad numera? Lycka till på uppkörningen på fredag!!

Bettan och Magnus på Bishop Arms i Luleå


Och en bild på min kära syster förstås! =)



Kommentarer
Postat av: Syster yster

men herre gud syrran, det var den värsta bild jag sett på mig själv i hela mitt liv! ser ju ut att ha världens största käft och underbett...haha. Du är verkligen snäll ;)

2008-06-25 @ 18:18:05
Postat av: Bella

Usch jobba över för att man försov sig=S Måsta vara jätte drygt! Hoppas att du har fått koppla av lite ikväll ist=)



Vi ska till USA lite senare i sommar e de tänkt... Men vi har inte riktigt bestämt oss för när=)

2008-06-25 @ 23:57:22
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej Sussie!



Gillar din blogg, jättekul att läsa den.

Saknar dig också, vännen.

Hoppas du får en skön vistelse i Gbg med mycket sol och skoj.



Kramar, Bettan

2008-07-04 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0