tisdag förmiddag...

jaha, då var vi hemma igen efter en jättetrevlig 60-års fest (för svärfar). Mycket folk och trevlig stämning. Alla var glada och bjöd på sig själva! Har nog världens bästa svärföräldrar tror jag! Vi åt chivabbsi..!? Inte fan vet jag var det namnet kommer ifrån eller hur det stavas.. men något järpliknande kött iaf!! Så himla gott och en massa andra goda tillbehör. Jag hjälpte till med disken efter maten eller det var bara jag som diskade.. gick bra även om vi var många. Var inte alls jobbigt! Jag körde så det blev ingen alkohol för min del. Vad händer här idag? Jag ska iväg och träna i simhallen (som har gym) om en stund. Måste röra på mig nu känner jag efter matfrossandet igår!!

Skriver mer sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0