söndag tidig fm...

då har mamma och Mats åkt hem, tråkigt tycker jag... det var trevligt att dom kom till oss och hälsade på! Igår kväll när vi satt ute på altanen hörde vi alla ett "brak i skogen".. låter underligt men det var ett rejält brak av grenar som gick av. Vi tror det var en älgkviga som gjorde oss besök i den mörka skogen. Klockan var ungefär 23.30 när vi hörde "det" i skogen. Jag blev lite rädd och morsan med att stå kvar på altanen ovetande om vad det kan ha varit. Mats var bestämd att det var ett vildsvin men M trodde det var en älg. Jag vet f*n inte, jag är ju ingen skogsmulle direkt!! =)

Vi var också en runda igår till T-ryd, skulle ha gett mamma och Mats tillfälle att få besöka ett rökeri, där de röker vildsvinskött och annat kött. Tyvärr var det semesterstängt när vi kom! Så vi åkte till "Börjes" och köpte allt möjligt. Där fikade vi och sedan åkte vi till glasbruken vi har här. Efter det handlade vi pastasallad och mamma och Mats åkte och badade på Evedal. Vi stannade hemma för Samuel skulle sova.. och värmen gjorde oss matta.

Hade du trevligt på festen igår syrran!??

Ha ha, nu ska här läggas ut bilder från när dom var hos oss iaf!

mamma någon timme innan "braket i skogen"...


min älskling som absolut inte gillar att "vara fast" i bilen som han säger! Se själv!


jag lite på "lyset"...


jag lite "mer på lyset"... och "N E J" det var inte kallt ute...!!


Mats på vår altan...


trist att mormor ska åka hem, och hem är 150 mil!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken söt bild det var på "mormor" och samuel. Konstigt att säga mormor om morsan, haha. Hoppas ni haft trevliga dagar, nu ska jag ut och springa! puss puss

2008-07-28 @ 09:30:30
URL: http://ellesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0