solen bränner...

då är min mamma och Mats här, vi har varit och solat på Evedal igår, 4 timmar... "S T E K H E T T", gissa om vi har bränt oss!?? Hmm "J A"!! Vi har gått en skogspromenad där vi bor i förrgår till en närliggande sjö.. sååå fint det var! Bilder därifrån kommer snart!

Igår grillade vi kyckling och kött, supergott! Mamma, Mats och M drack en hel del vin igår.. jag mådde mest illa efter hettan igår så jag drack bara några öl. Det räckte gott och väl för mej! =) Snart ska mamma och jag åka in till stan och hämta resekataloger så vi kan spana in den där resan vi ska göra i september! Hittar vi nåt direkt kanske vi bokar redan idag, vi får se!? M är på bilskroten och köper reservdelar till bilen.. får se hur det har gått när han kommer hem igen!

Nu kom M hem, han hittade avgassystem, bromsar, signalhorn (tuta för dej som inte vet)!

Ikväll ska M och Mats spana på vildsvin i M:s trakter.. får se om dom har turen se några när dom kommer hem ikväll! Ska faktiskt bli skönt få vara själv med mamma lite!

Vad har ni hittat på idag då?? Jag smörjde in Samuel väldigt mycket igår och som tur är har den krämen han fick hjälpt nåt enormt. Han har inte alls brännt sig lilla gubben min! Solskyddsfaktor 30 från Apotektet har han i sin lilla Bamsetub!

Dags fylla en vattenflaska nu, att ta med på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0