Ett "solklart" val på frukostbordet!

sitter här med Samuel och äter vår frukost, jag måste bara tipsa alla mina läsare om nya brödet från Skogaholms som heter "S O L K L A R T".. så nyttigt och sååå himla gott! Brödet är extra gott och saftigt eftersom det är bakat med solroskärnor.. och så himla gott att rosta då solroskärnornas lite nötiga smak förhöjer smaken ytterligare och ger en krispig konsistens!

Vad har ni själva för brödfavorit på frukostbordet?!

så här ser brödet ut...



måste bara skriva om hur gårdags kvällen såg ut!! Herregud, jag var vaken till 02.30, var hur pigg som helst! Konstigt va? Jag fattar inte hur jag kunde vara så pigg, jag tvingade mej själv att stänga av datorn och gå i säng bums! Där sov jag med min lilla älskling, hur mysigt som helst!

vad händer för oss idag då?? Samuel och jag ska ev. och bada idag, samma mysiga ö som i tidigare inlägg! Om vi inte åker och badar så åker vi till stan en runda och fikar.

vad ska ni hitta på idag då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0