Regnet bara öser ned...

jag måste klaga nu, blir så arg på sånt här skitväder!! Regn, regn och mera regn, på "M I N S E M E S T E R"!!!?? Tänkte jag skulle va smart när jag tog min semester i mitten av juli men icke.. whatever, jag och morsan ska ju åka någonstans där det är soool, bad och härliga svajjande palmer i september så.. dags snoka runt lite på www.fritidsresor.se eller www.ticket.se eller på www.resia.se eller på www.apollo.se och pricerunner förstås!

Har ni haft tur med vädret??? Man blir ju som låst när vädret är dåligt. Det finns visst dåligt väder, ordspråket att det bara finns dåliga kläder stämmer inte in på mig! Jag blir så deppig, tappar lusten totalt.. får huvudvärk (måste ta en massa alvedon eller Ipren) - flera stycken.. vädret har en enorm påverkan på mig! Vet inte varför, det bara är så!

Ja ja, nu har jag sagt vad jag ville säga.. dags äta lite viltbiffar med klyftpotatis nu! Skulle ha gjort hemmagjord pizza ikväll men jag är helt slut nu, efter en runda på stormarknaden Citygross och en massa andra butiker med min vilda och smått galna lilla son! De delade ut gratis gossedjur till alla barnen på Citygross (nåt jubileum) så tigern han fick blev han ju glad av! Vi tog en fika på Hennings där, Samuel fick en äppelmuffins och äppeldricka, jag tog en smaksatt Caffe Latte och en fralla! Mumma med Latte!!

Vad gör man en regnig och trist dag förresten?? Vad hittar ni på??






Kommentarer
Postat av: Bella

usch för regn... Helt hopplöst är de! haha, det blev hemmagjort pizza för vår del ikväll=D



oj, jag har kämpat som ett litet djur med monstret till byrå;) Den var mörk innan så jag har slipat, lackat och målat den... Första ggn jag gjort ngt liknande så känner mig lite stolt nu;)

2008-07-18 @ 21:38:38
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0