Öland inget vidare.. :-(

då var vi hemkomna igen efter en blåsig och regnig vistelse på Öland i onsdags till torsdagen.. vi trodde det skulle vara ett  säkert kort åka till kusten och vad vore inte bättre då än Öland!? Synd för Magnus föräldrar hade ju ställt upp sin husvagn där (vi bodde i den över natten). Vi hade öppnat fönstrena i husvagnen och i taket så det inte skulle bli för varmt (för det var ändå rätt så varmt i luften) men gud va kallt det var att vakna.. när de fortfarande stod öppna! Men vi grillade ialla fall och åkte in till Mörbylånga (1,5 mil från Färjestaden) där det var marknad, en rätt så stor marknad faktiskt. Men oj ojj vad regnet öste ned när vi gick på marknaden. Jag testade en massagekudde som skulle kunna utföra mirakel... Den kostade 1500 spänn men vi avstod!

Här kommer lite bilder från Öland



farfar och Samuel på Öland


Samuel i farmor och farfars husvagn


i dörröppningen...


frukost i husvagen...


marknaden...

Kommentarer
Postat av: syrran

Nåt fast jobb tror jag knappast att jag kommer få och inte vill jag stanna här för det. Måste göra något annat, blir ju knäpp i den här hålan! Karln vill ju också till sthlm igen, så han får följa med :) haha. Nu dags för jobbet! puss & kram

2008-07-18 @ 11:44:24
Postat av: sandra

härliga bilder :)

2008-07-18 @ 21:07:40
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0