näst sista dagen innan min semester!!

sitter här på jobbet och skriver, ska strax skynda iväg och hämta lite kaffe innan vi har alldeles för mycket att göra! Men jag gillar att ha mycket att göra på jobbet faktiskt, då känner jag mej extra effektiv och vet att jag har gjort något bra när jag går hem för dagen. Jag behöver en kamera, en alldeles egen kamera. Har så länge lånat min sambos kamera som inte alls är så bra som jag önskar! Denna kamera skulle passa mej som handen i hansken! Eller vad tycker ni!?

Info:
Modell: Olympus U850 SW Rosa
Digitalkamera 8 megapixel, 3x optisk zoom, vattentät ner till 3 m och stötskyddad för fall upp till 1,5 m. Jag som har en vild son på dryga 2 år där hemma.. vilken kamera slår detta med fall upp till 1,5 m..!? Pris!? Vet inte ännu..




Buy the way, jag har så himlans ont i nacken idag. Är inte riktigt kompis med min säng heller, så jag skyller på dej min vän! AJ AJ, jag kan inte röra huvudet till vänster alls idag, hoppas det går över fort! Måste va nackspärr eller nåt! Huughaa!!

Har nyss protokollfört på mitt jobb och mailat ut till alla, hade möte nyss för oss som tillhör telefonigruppen! Var mycket nytt man bör känna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0