måndag morgon...

då var det måndag, men jag kan inte säga måndag igen... det säger jag bara när jag ska till jobbet! Så nu blir det bara måndag.. men inte vilken måndag som helst. Svärfar fyller 60 år idag, vi ska dit klockan 17.00 idag, han ska få en Canon Ixus 950 IS, blommor, och ett restaurangbesök.. Jag ska iväg och klippa mej på Spader Kung om en stund och Magnus ska också klippa sej men inte på samma ställe. Jag ska ha en svart silkestopp från Aima och svarta byxor, Samuel ska ha skjorta och byxor. Nu är det bekräftat, att jag och mamma ska åka utomlands i september!! Ska bli så skönt åka iväg!! Ska kolla på olika alternativ, Turkiet, Tunisien, Gran Canaria eller nåt annat! Sol och palmer måste det vara iaf! =)


Kommentarer
Postat av: syrran

Va roligt för dig! Ska samuel också med? jag skojjade bara med min förra kommentar, men det förstår du säkert =) hoppas ni har det bra på semestern, jag ska då jobba ikväll..som vanligt! puss o kram

2008-07-07 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0