I:a lördagen på min semester..

idag har jag varit på stan själv en runda, köpte en blommig klänning på Indiska.. men den fick åka tillbaka lika fort som den kom hem! Provade den hemma och den var alldeles för stoor.. så vi åkte in hela familjen och jag lämnade tillbaka den, sen gick vi på Claes Olsson, Åhléns och tog en medhavd fika på en bänk utanför Kappahl. Sen avslutade vi stadsrundan med att gå in på Inspiration (fd Duka), och det var ett riktigt kap jag hittade där! Köpte dessa underbara svartvita koppar som dessutom var på rea!! Ett riktigt fynd alltså! Så här ser dom ut!!

Här är kopparna


och en till bild på fyndet!


Klänningen jag lämnade tillbaka


Samuel nyfiken på en fontän mitt i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0