hemska ögoninfektion..

suck, har fått en hemskt jobbig ögoninfektion som inte verkar gå över. Är svullet och illrött i båda ögonen nu.. Aj aj, gör ooont också! Ska till vårdcentralen om en stund, klockan 10.00 och kolla upp vad det kan vara. Blir nog ögonsalva eller droppar eller nåt!? Nu till nåt roligare... JAG BÖRJAR MIN SEMSTER FROM IDAG!! Så nice, så himla underbart! Kan ju inte jobba hela dagen idag när jag knappt ser nåt.. är suddigt och besvärligt det här!

var förresten och badade igår med min lilla älskling, vi var på Evedal.. vädret var helt underbart! +27 grader ute!! Massor med folk såklart och en del hopptält där, men jag köpte istället en Piggelin till Samuel som han ville ha. Han säger Kammolin till Piggelin, inte direkt samma.. han skrattar alltid när han ska säga Piggelin och det blir Kammolin istället. Var nyss på toa på jobbet och gud va rödsprängda mina ögon är nu, dom måste tro att jag har lipat eller nåt!? Fy va ska dom tro på jobbet egentligen? Ja ja, jag ska ju hem snart så..

Bilder från Evedal igår


Samuel äter Piggelin i den starka värmen, men var är glassen!?


Här satt vi och fikade igår


Här är jag


Samuel äter hemmagjorda blåbärsmuffins men var är muffisen nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0