fredag kväll...

sitter här med mamsen, vi är alldeles själva just nu.. skönt!! M + Mats är och spanar på vildsvin i skogen.. jag har lagt Samuel men det tog 1 h och 40 minuter innan han ääntligen somnade! Ikväll har vi grillat korv och ätit potatissallad med purjolök, gott var det!! Imorgon ska vi till T-ryd, till ett rökeri, ett ställe där de röker kött av olika det slag, bl a vildsvinskött.. vädret ska bli kanon så ingen oro för vädret nu! I eftermiddags var vi till Å-ryd och fikade, ett café där kaffe kostade bara
10:- /koppen.. billigt va? Vi köpte kärleksmums till det och saft och en chokladboll till Samuel.

Här i vår by är det livat just ikväll.. vet ej varför men kul att det rör på sig även här ute! Kanske någon fest nånstans?

Idag var jag med mamma till stan, jag köpte ett rött linne och mamma gick på sin favoritaffär (Grattes), men där blev det inget köp.

Här kommer lite bilder!!

jag svettandes i den stekheta bilen...


jag och mamma på caféet i Å-ryd...


Samuel har ryckt upp en planta.. den får följa med hem!


promenaden till den lilla sjön...


Samuel och mormor Ingrid...


strandade "valar"...


mamma och Mats...


jag och min älskling...


jag och Samuel...


stirrar ut...

Kommentarer
Postat av: Bella

oh vad jag blev sugen på att grilla nu ju=D Haha, ett tag tills jag kan göra de=S Vad mysigt ni ser ut att ha haft de!

Många kramar

2008-07-25 @ 23:06:50
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0