En verklig överraskning!!

blev så glad igår, fick ett sms från min mamma som löd: Hej kära dotter, jag har ett erbjudande. Ring mig! Kram mamma. Ringde genast upp för att kolla vad hon menade, men inget svar. Mamma var på jobbet då jag ringde. Det gnagde i mig hela förmiddagen och inpå kvällen då jag fick veta att hon ville åka på en solsemster och dessutom så ville hon betala för hela kalaset förrutom fickpengar förstås! Vill du åka med bara mig till Gran Canaria, Las Palmas frågade hon!? JAAA självklart, mamma det vill jag gärna. Du får fundera ett tag sade hon. Fundera!? Nej, varför då.. vi åker! Min kära mamma bor inte i samma stad som mig, det är faktiskt 150 mil vi har till varandra. Sverige är lååångt eller hur!? Vi får flyga från Stockholm så möts vi ungefär halvvägs. När ska vi åka då? Vi bestämde att vi åker antingen september eller senast oktober.. inte alls länge dit ju! Vad jag längtar till soolen nu alltså..



nu till nåt inte så kul, jag har fått en ögoninfektion av min son, måste vara han som har gett mig det då han hade det för några dagar sedan! Fick stanna hemma från dagis då. Däremot har jag bara fått ögoninfektionen i det högra ögat. Gör faktiskt lite ont.. och vi som ska till Göteborg på onsdag! Jag ska ringa och kolla om det finns någon effektiv huskur man kan göra själv!

skriver mer sedan!

Kommentarer
Postat av: syrran

jaha där ser man, det märks ju vem som är favorit dottern..hmpf...

2008-07-05 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0