en vanlig lördag...

jag och Samuel sitter framför datorn, tog en bild på mitt fynd till min mamma som kommer till oss på onsdag.. Jag tycker själv att det är en perfekt present att ge bort (inte så opersonlig) som det annars ofta kan bli, eller hur!? Jag köpte en mugg med självaste barnbarnet på och en vit t-shirt med honom på också. En fotostudio mitt på självaste Liseberg när vi var där!

Det här köpte jag till min mamma


Vad händer här idag då annars!?? Ja, vad tusan ska man hitta på.. YEEES, men gud jag vet vad jag ska göra idag!! Jag ska rensa ur min garderob som är alltför fylld med gamla kläder och skit! Herregud, skulle jag sälja en del skulle jag knappt få nåt för det så jag tar beslutet att "S K Ä N K A  B O R T" ALLA GAMLA KLÄDER JAG INTE HAR ANVÄNT PÅ NÅGRA ÅR....

Varför ska de bara ta plats och skräpa ned min fina garderob!?? Ni som läser detta, ta tag i er garderob också och

"S L Ä N G  F Ö R  G U D S  S K U L L" inget, gör som jag helt enkelt!!! Bra tips va?

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack=P Mmm tycker att det e så himla mysigt med vita möbler, fräscht. Haha barn? vi har väl planer på de;-) Nä men till vintern är jag ju klar med skolan så då får vi se=D

Oh vad mysigt med lite bakande! Blev de gott? Själv har jag blivit kringsläpad av min syster i stan ett tag nu, som smakprov=)Och vilken bra ide med t-shirten och muggen!

Kramar

2008-07-19 @ 15:41:24
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: magnus

kul att snacka med dig bloggermum.datorn krabbar lite men vi kan prata i morgon kram magnus

2008-10-14 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0