en regnig söndag morgon..

då var det söndag och regnet hänger i luften, det är mulet och grått. Låter inget vidare va? Igår var det över +30 grader varmt så det är faktiskt rätt så skönt med lite omväxling. Samuel spillde nyss ut mitt kaffe några centimeter från datorn, men som tur är klarade sig datorn utan att ta skada. Vill inte ens tänka tanken på vad som kunde ha hänt. Har flera hundra bilder på datorn som inte får gå förlorade. Ja ja, vad ska hända här idag då? Vad jag har planerat idag är att jag ska åka till en nyöppnad affär som säljer sängkläder.. som Anita på jobbet tipsade mig om. Vi behöver fräscha upp garderoben med nya sängkläder! Visst är det härligt att gå och lägga sig när det doftar rent och nytt!? Nu ska jag spana in på mina favoritbloggar..

fortsättning...
då var det kväll nu då och idag har vi varit i olika affärer, bl a lunchade vi på Hennings på Citygross, gick in i den nyöppnade butiken Gripsholms (inredningsbutik) där vi köpte 4 st stora blåa krukor för bara 20 spänn!! Sen åkte vi till Norremark och gick på möbelaffärer och kikade. Tyvärr var Samuel alldeles för trött så det var bara att gå nästan direkt. Slutligen så köpte vi detta underbara fynd på Jysk! Ja, Jysk faktiskt! Car´s från Disney, en stol + bord! Så här ser det ut!! Allt för 100:-, en riktig fynddag alltså!! =)

Det nyköpta Car´s bordet + stolen


en till bild...


och en till... på Samuels rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0