bilder från idag...

här kommer lite bilder från idag! Vilken mysig kisseunge vi fick som följeslagare när vi var ute och gick, så gó den var alltså och så fin.. jag själv blev helt fäst vid den, så nog gillar jag katter allt. Det trodde ni inte va efter allt prat om vår jamande katt där hemma!?? Den är ju inte helt normal men katter för övrigt... =) M snickrade där hemma med sin pappa så när vi kom tillbaks så åt vi blåbärspajen som jag hade gjort!


Jisses vad varmt det har varit här idag, det kunde man inte heller tro.. men det syns ju på bilderna att det var så också. Samuel har dessutom badat i en liten blå badbalja när vi kom hem från vår promenad, sedan däckade han i vårt sovrum helt naken pga värmen. När han vaknade sedan så var han helt dyblöt i svett, stackarn!

hästar vi såg på vår promenad...


kattungen som följde efter oss hem... söt va?


blåbärspajen jag bakade idag - nästan helt uppäten!



Kommentarer
Postat av: syrran

men lilla kissen, om den dyker upp igen måste du ta hand om den ju..den kanske är övergiven =/

2008-07-22 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0