ännu en mysig dag på den lilla ön...

idag har jag och Samuel gjort ett återbesök på vår mysiga lilla ö intill flygplatsen. När vi kom satt det redan en kvinna där och några barn badade.. jag frågade om det var ok att vi satte oss ned där ändå eftersom platsen vi ville sitta på var väldigt liten. Gud det är inga problem alls sade hon snällt så jag tog fram våra solstolar och så badade vi. Det var en del getingar där som var kring oss hela tiden, så vi valde att åka hem efter bara nån timme. Vi åkte direkt och handlade på Ica Kvantum, lite mat och så fick Samuel en mysig liten nalle av mej för bara en tjuga, billigt va?

Vad har hänt här annars idag? Jag åkte och hämtade M hos sina föräldrar efter Tysklandsbesöket, men vi stannade förstås där en stund. Halva bagageutrymmet var fyllt med cider, öl, vin och whiskey! Ska bli kul testa det mousserande vinet M köpte (en rosa flaska).. passar som sällskapsvin när vi får främmande!

Dags sussa lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0