min älskade mobil!!

äntligen var det dags, det var min tur, min dag i tisdags att få unna mej något alldeles speciellt! Varför? Jo, jag förtjänade fan att få en ny mobil. Så jag köpte en. Den är helt perfekt. Svår till en början att förstå, men efter någon timme så fattade jag hur den fungerade. Små, små fält.. så kallade rörelsefält är "hemligheten" bakom denna touchwiz från Telenorbutiken jag handlade den i. Syrran, kanske är något för dej. Du som säger att du behöver en ny telefon. Något annorlunda om man jämför med alla de vanliga Sony Eriksson Cybershot varianterna. Är less på dom nu. Dags för förändring. A better one.. Och så är den ju rosa också. Så här ser min nya vän i vardagen ut:

Den heter "Samsung F480 Touchwiz"...

Bild av SAMSUNG TOUCHW F480 ROSA



Mobiltelefoner - Operatörsfria Samsung SGH-F480 Touchwiz Pink

och en bild till:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0