4:e advent!!

jaha, då sitter man här vid datorn igen och betlar räkningar som vanligt. Har inte så mkt räkningar denna månaden, men nästa blir tuff. Riktigt tuff. Nej, helvetes tuff. Urk. Hata. Hata. Har köpt en julgran idag på Rusta. Duger alldeles utmärkt med en fuskgran. Nästan bättre till och med. Tycker då jag. Skulle nyss lägga in bilder i bloggen, men icke. Rätt kabel men det fungerar ändå inte. Vet ej varför.

Nåja, idag är det 4:e advent och alla 4 ljusen är tända. Känner ingen julstress, bara ångest över en massa. För vad? Hm. Bara vissa av mina vänner som vet. Inget jag avslöjar här och nu. Det är för privat.

Men men.. "life´s going on".. som man säger!

Goood Jul alla mina goa läsare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0