Vem vill dö i förtid!??

läste idag på Aftonbladets nätsajt att man riskerar dö i förtid om man får för lite D-vitamin!! Galet va? Låter inget vidare, fy!
Här är Aftonbladets inlägg om detta: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3079990.ab

Tänkte jag skulle fråga er läsare hur ni gör, för att få i er D-vitamin? Äter du mat med D-vitamin? Vad äter du för att få i dej D-vitamin? VItaminer? Berätta!!

Den som har skrivit det bästa tipset, belönas med en överraskning!! =)

Jag ska fan träna efter jobbet idag, min kropp är inte med mig alls idag! Har med mig träningskläder till jobbet, så ingen ursäkt är god nog nu! Har haft ont i maggen idag, mensen börjar.. kan det bli värre?

Och det där jäkla passet jag ska in och hämta hos polisen, det blir ju aldrig av. Varför? En massa annat att fixa med efter jobbet, Samuel ska ju ha mat, helst direkt när vi kommer hem för då är han ju hungrig stackarn!

Allt är bara en stor " S U C K" just nu..

Kommentarer
Postat av: syrran

D-vitamin kan lagras i kroppen, så så mycket som du är ute och pressar i solen på sommaren så har du nog så det räcker hela året ;) ät lite fisk och drick lite mjölk på det (laktosfri då, för din del) så ska du se att du lever länge! puss o kram

2008-08-12 @ 13:08:20
Postat av: Tezz

usch då lät ju inte bra...borde nog skaffa vitamin tillskott. Men dricks en hel del mjölk här hemma dock.

Du fyller på livet med några år nu när du åker till turkiet! ;)

Hoppas ni får det toppen!

Inte minsta avis här hemma i kommande kylan!=)

2008-08-12 @ 14:16:14
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Angel / "Songs..."

Jag bor i Ljungby men är i Växjö ofta ofta! Jag har lagt till din blogg bland mina favvisar nu. Mkt trevlig läsning. Jag tror att fet fisk är rik på D-vitamin.... eller? Jag äter i alla fall mkt sill och lax =) Borde egentligen ta vitamintillskott men det har varit dåligt med det sedan Osse kom..... men jag får väl ta mig i kragen och inhandla nya :)

2008-08-12 @ 23:47:30
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0